Marktkratten... en meer

Voor het ruilen, vragen, aanbieden en kopen van spullen, al dan niet RPG gerelateerd.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Nee. Als ik schrijf: "te moeilijk", bedoel ik: "te moeilijk". Uiteindelijk heb je het over het verschil tussen goed en kwaad - althans, daar gaat het al gauw naar toe. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat we in mei 2009 op het RRPG tot inzichten komen waar die de mensheid de afgelopen paar duizend jaar nog niet bereikt heeft, maar ontzettend waarschijnlijk vind ik dat niet.
Zoals veel "discussies" hier, herhalen een paar mensen luidkeels wat ze er van vinden, en dat was het dan. Verder leent het onderwerp er zich bij uitstek voor om er van alles bij te halen, en dat helpt ook niet echt.

M.a.w.: voor jullie is het ook te moeilijk.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
v1nce

Bericht door v1nce »

aaa
Laatst gewijzigd door v1nce op maandag 19 april 2010, 1:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

hmmmm, echt moeilijk vind ik ut niet, meeste van dit soort prietpraat komen voor in tavernes/herbergen enof cafés... eindeloze en vaak oeverloze discussies die nergens toe leiden, nee dan vind ik het kwaad en goed in RPG veel makkelijker te duiden dan zomaar op een topic, en algemeen een Nederlander klaag en praat wel maar doe zo weinig hahaha

Ik vind dat we ons best in hebben gehouden, we hadden de politiek (het grote liegen) en het koningshuis (de beste schijnvertoning) de auto (de vervuiler) en nog veel meer nutteloze zaken kunnen toevoegen, maar laten we hier in de taverne het glas heffen... op de blauwe kratten :P
Only the Gods Die Old, And two by two my human zoo..... zongen ze "Wij zijn de trollen"
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Dit soort discussies zijn best te voeren in een real life taveerne/pub, maar worden al snel oeverloos en eindeloos door de afwezigheid van een electonische equivalent van bier.

Wel interessant: door die discussies zijn we elkaar wel aardig gaan leren kennen. Van een aantal van de forumbezoekers denk ik wel te kunnen voorspellen wat hun reacties zullen zijn op maatschappelijke vraagstukken. :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

aaa
Laatst gewijzigd door v1nce op maandag 19 april 2010, 1:27, 1 keer totaal gewijzigd.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

xxx
Laatst gewijzigd door DrCaligari op zondag 5 september 2010, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

DrCaligari schreef: Je leeft maar een keer.
en zelfs daar zijn de meningen over verdeelt... maar das weer een andere discussie!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Veel "discussies" die hier (en lang niet alleen hier) gevoerd worden, komen er eigenlijk op neer dat iedereen een paar keer roept wat hij er van vindt. Ook worden er allerlei zaken bij gehaald die er misschien zijdelings mee te maken hebben (want alles heeft uiteindelijk wel met alles te maken), maar vaak maar weinig bijdragen tot een beter begrip van het oorspronkelijke onderwerp.

Nou vind ik dat verder allemaal best hoor, maar dan kun je er inderdaad beter een biertje bij pakken. Het is altijd handig om in de kroeg wat onderwerpen bij de hand te hebben waarover vrijblijvend wat geouwehoerd kan worden. En als het er om gaat om het forum af en toe wat leven in te blazen werkt het ook heel aardig.

Maar als je wilt proberen om ergens achter te komen of een nieuw inzicht te bereiken, schiet het allemaal niet zo op. Dat vergt toch een andere benaderingswijze.
Maar ja, het maakt me allemaal niet zo vreselijk veel uit verder. Uiteindelijk is nergens bepaald dat discussies ook ergens toe moeten leiden of zelfs maar ergens over moeten gaan.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

Wat dacht je van een al oude Tavtehnav Paul? een biertje alleen (hoewel dit natuurlijk ook bier was, wel home made ;)) word zo saai... wie rukt de borrelnoten aan en de toastjes
Only the Gods Die Old, And two by two my human zoo..... zongen ze "Wij zijn de trollen"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Ja, daar was niets mis mee! Alleen jammer dat ze wel eens ontploften.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tarmba
Ridder
Berichten: 168
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 11:34

Bericht door Tarmba »

Wijlen Fandath Ryne schreef:Ja, daar was niets mis mee! Alleen jammer dat ze wel eens ontploften.
Wat bij sommige inderdaad gebeurde, ,maar die werden op het balkon (met de deur als BW :P) geopend haha....
Only the Gods Die Old, And two by two my human zoo..... zongen ze "Wij zijn de trollen"
v1nce

Bericht door v1nce »

aaa
Laatst gewijzigd door v1nce op maandag 19 april 2010, 1:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hey vincere! heb zeker interesse, maar zit voorlopig met m'n gat in schotland :) weet niet op wat voor tijdschaal je ze kwijtwil en wat je er voor wil hebben? verder alles goed? je vloer zag er goed uit (ookal wassie nog niet af)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Thekkur schreef:hey vincere! heb zeker interesse, maar zit voorlopig met m'n gat in schotland :) weet niet op wat voor tijdschaal je ze kwijtwil en wat je er voor wil hebben? verder alles goed? je vloer zag er goed uit (ookal wassie nog niet af)
Arme v1nce. Net weg van het forum en nu al vergeten.

Maar ja, ze lijken ook zo op elkaar....... :roll:
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
v1nce

Bericht door v1nce »

aaa
Laatst gewijzigd door v1nce op maandag 19 april 2010, 1:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

v1nce schreef:Oh, en deze post is eigenlijk vooral een beetje eigenbelang (kan kratjes ook op Marktplaats zetten maar dat is relatief meer gedoe) wil niet zeggen dat ik "terug" ben op dit forum. Daar ben ik nog niet over uit,...
Och, hetzelfde als wat we tegen Michiel zeiden: het is altijd leuk om van je te horen, ook al is het maar af en toe.


Dulce et decorum est pro alea mori.
v1nce

Bericht door v1nce »

aaa
Laatst gewijzigd door v1nce op maandag 19 april 2010, 1:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Niet dat ik je weer wil wegjagen (verre van!), maar het forum is nou niet bepaald geschikt om zaken te verhandelen. Als je met zo'n korte termijn werkt, kan je toch veel beter Tijn bellen/sms'en/emailen?

En het zou natuurlijk wel leuk zijn als je ons ook nog gedag zegt of vertelt hoe het met je is, i.p.v. hier alleen komt uit eigenbelang (om het cru te zeggen).


Dulce et decorum est pro alea mori.
v1nce

Bericht door v1nce »

Edit
Laatst gewijzigd door v1nce op zondag 20 september 2009, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Jammer dat je dit verkeerd begrijpt: met 'geschikt' doelde ik natuurlijk enkel op de mogelijk trage respons, vandaar ook mijn tweede zin. Het zal mij echt worst wezen of je hier kratten, je boeken of een fiets verkoopt. Maar aangezien je nogal in tijdnood leek te zitten leek een sms'je of mailtje mij makkelijker. Mijn eigen ervaring is dat als ik weinig internet tot mijn beschikking heb, ik snel mijn mail check en het daar bij laat, en mijn telefoon heb ik bijna altijd wel aan. Het was slechts een goedbedoelde tip, met helaas opwinding van jouw kant tot gevolg. Nou ja, het is geschied, niets aan te doen. En tja, het tweede deel, ik had het leuk gevonden om te horen hoe het met je ging, vandaar dat ik enige reactie poogde te ontlokken. Zoals eerder wel eens gezegd wist je vaak interessante verhalen over je belevenissen te posten, en ik was wel benieuwd hoe het met je ging. Bleek helaas ook minder geslaagd...

Maar goed, Fandath en ik hadden het er zo over en we wilden wel €3.25 per krat bieden. ;)
Laatst gewijzigd door Vincere op maandag 21 september 2009, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.


Dulce et decorum est pro alea mori.
v1nce

Bericht door v1nce »

aaa
Laatst gewijzigd door v1nce op maandag 19 april 2010, 1:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »



Dulce et decorum est pro alea mori.
v1nce

Bericht door v1nce »

aaa
Laatst gewijzigd door v1nce op maandag 19 april 2010, 1:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hey dud! thnx voor de moeite, np dat je ze hebt verkocht. weet nog niet hoe het gaat lopen, maar tegen te tijd dat ik terug ben en ik heb nog marktkratten nodig dan laat ik zeker van me horen! je kan wel een handeltje beginnen in die dingen ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Dan toch zeker wel een legaal handeltje! :D


Dulce et decorum est pro alea mori.
Plaats reactie