Te koop: Schwarzen Auges /ODM Lexikon...? :)

Voor het ruilen, vragen, aanbieden en kopen van spullen, al dan niet RPG gerelateerd.
Plaats reactie
v1nce

Te koop: Schwarzen Auges /ODM Lexikon...? :)

Bericht door v1nce »

Ik heb in mijn bezit een ontzettend mooi rood gebonden met gouden relief letters (near) mint hardcover ODM boek...

Voluit heet die

"Aventurien. Das Lexikon des Schwarzen Augen. Fantasy Productions."

Dit is hem dus maar dan in rood:

http://www.wiki-aventurica.de/index.php ... rzen_Auges

Druk is 1995, 333 paginas veel zeer mooie tekeningen en platen, ook full color, met zo een rood lint om pagina te markeren.

Nou vraag ik me af.. wat is dit ding echt waard? 5, 50, 500 euro? Ik zie dat die in 1998, 45,50 nieuw koste....

Heeft iemand daar een eerlijke inschatting van (Fandath?). :) Ik vind hem echt heel mooi maar ik doe niet echt aan Duits en wil hem dus verkopen.. Iemand interesse? Zo niet, waar zou ik hem het beste kunnen verpatsen?
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Fraai boek inderdaad, ik heb 'm ook. Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat-ie nu zou moeten opleveren. Op Amazon is-ie 60 tot 100 euro:
http://www.amazon.de/gp/offer-listing/3 ... dition=all
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

xxx
Laatst gewijzigd door DrCaligari op zaterdag 4 september 2010, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
v1nce

Bericht door v1nce »

Dank Fandath! Dus jij kent geen enkele ODM er die wellicht interesse heeft?
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Nou nee, niet zo direct - maar ik kan het wel eens in onze spelgroep vragen, want die komt volgende week toch weer bij elkaar. Hoeveel wil je er voor hebben?
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
v1nce

Bericht door v1nce »

Hmm.. nou ik zou er erg graag wel redelijk op verdienen aangezien ik heel binnenkort Koos Werkeloos ben en het gewoon een mooi ding is. Ik kan natuurlijk op Amazon meeste vangen maar is gedoe plus ik hoef onderste niet uit de kan...

Als ze interesse hebben, ik overweeg gewoon ieder bod! :)
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Topic hijack! Waarom ben je binnenkort Koos Wekeloos? ben je het weer zat om aan fietsen te sleutelen?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Arumin
Koning
Berichten: 478
Lid geworden op: vrijdag 19 september 2008, 9:31

Bericht door Arumin »

aangezien het boek in het duits is ben ik niet echt genegen om hem te kopen. Al ben ik met een 9 geslaagd voor duits op school, mijn kennis van de taal is dusdanig laag dat ik er niets aan heb. Misschien een leuk kado voor onze gm? Ik begin het bieden op 10 euro en een kratje bier (die staat er nog steeds)
v1nce

Bericht door v1nce »

Prima startbod maar ja ik drink bijna geen bier. En het komt dus neer op zo een 17 euro (wat kost een krat bier tegenwoordig?)... Dat vind ik nog wel te weinig. Dus als mensen nog iets anders willen biedden.

@ Thekkur, kom ik misschien nog op terug in PM of andere thread. Maar ben de fietsen niet zat dat is het niet! :)
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Arumin schreef:Misschien een leuk kado voor onze gm?
Volgens mij heeft Rogier het al, maar anders vind ik dat wel een aardig idee.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie